کلاس اولی ها و کرونا

خرید بک لینک

کلاس اولی ها
با آمدن ویروس کرونا،بیشتر کسانی که در تحصیل دچار افت تحصیلی شدند و در سال های بعد نیز تاثیر گذار است کلاس اولی ها هستند.
هرچند که معلمین زحمتکش و دلسوز به صورت آنلاین آموزش را ادامه دادندو کارشان قابل تقدیر است ولی بعضی از دانش آموزان به دنیای مجازی(واتساپ،اینستا،تلگرام و...)دسترسی نداشتند.
متاسفانه زمانی کلاس ها تعطیل شد که درس ها به نشانه های (ص.ذ.ع.ث.ح.ض.ط.غ.ط)رسیده بود.
اکثر مشکلات خواندن و نوشتن و املا مربوط به همین نشانه ها می باشد.
معلمین و والدین همه نگرانند که سرنوشت تحصیلی فرزندانشان چه خواهد شد.

علیرضاهاشم آبادی

ارزشیابی کیفی-توصیفی...

ما را در سایت ارزشیابی کیفی-توصیفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 18:36

صفحه بندی